آپکا تجربہ ھمارے ساتھ متمعین تر اور تعلقات مظبوط تر بنانے کے لے ، ہم اس فارم کی شکل میں آپ کی راۓ کی پزيرای اور اخترام کرتے ہیں اس سے ہميں اپنا تجزيہ کرنے ميں خود کو بہتر بنانے اور 5 کاروباری دنوں میں آپکی شکایات یا تجاویز کا جواب دينے میں مدد ملے گی تاکے ھم ہمیشہ آپکی توقعات پر پورا اتر سکے








آب 33322-0800 پر ھمارے کال سینٹر ، جو کہ 24 گھنٹے آب کی خدمت کے ليے موجود ہیں، رابطہ کر سکتے ہیں یا complaints@sindhbankltd.com پر ای میل یا اس فارم کو مکمل کر کے نزدیکی سندھ بینک کی برانچ میں جمع کر سکتے ہیں